wtorek, 9 czerwca 2015

@Expo2015Milano Mój przepis na stronie głównej @Expo2015Milano #expoworldrecipes #Expo2015 #tastetheplanet

Mediolan gości w tym roku ogromną imponującą imprezę Universal Exposition, która odbywa się od 1 maja do 31 października. Przewidywana liczba odwiedzających wystawę to 20 000 000! Tematem imprezy jest w tym roku  Feeding the Planet, Energy for Life.
A ja zostałam zaproszona do prezentacji swoich przepisów na stronie Expo2015Milano, a po umieszczeniu i zaakceptowaniu kilku z nich przez zespół Expo dostałasm tytuł członka Expo2015. Dwa z moich przepisów już były prezentowane na stronie głównej.
Dzisiaj w skrzynce czekała na mnie wspaniała wiadomość, przepis na tartę z pieczoną marchewką i owczym serem został nagrodzony pokazaniem na homepage, stronie głównej, pod hasłem : przepisy z marchewką.


http://worldrecipes.expo2015.org/en/
‪#‎expoworldrecipes‬ ‪#‎Expo2015‬ ‪#‎tastetheplanet‬

http://majaskorupska.blogspot.com/2015/04/tarta-z-pieczona-marchewka-bryndza-i.html








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz